Nytt navn, strategi og oppdatert profil

Innhold, Design, Identitet, Strategi, Nettside

Partnerplast har byttet navn til Ovun. Vi har bistått med navneprosess, merkevareplattform og oppdatert profil og alt av markedsmateriell og nettsider.

Ovun utvikler og produserer komplette, integrerte løsninger som drar nytte av plastens allsidighet – til bruk over og under vann. De har et stort fagfelt og bred kompetanse, og har fått slagordet «High tech solutions for use over and under water». Konseptet og identiteten er derfor bygget opp rundt temaet «Over og under vann».

Visjonen til Ovun er å gjøre havet til et trygt, lønnsomt og bærekraftig sted å jobbe. I tett samarbeid med kundene skal de utvikle og produsere høykvalitetsprodukt som varer lenger. Ved endt levetid tilrettelegger de for at produktet samles inn, resirkuleres og brukes i nye bærekraftige løsninger.

High tech solutions for use over and under water

Fra kunden

Vi har et profesjonelt styre, med høye standarder og forventninger. Anunatak hadde en veldig god presentasjon som bergtok alle i styret, og byrået får de aller beste skussmål. Vel fortjent. Vi er veldig fornøyd med prosessen og resultatet
— Jan Møllerhaug, Ovun

Ta kontakt om du har spørsmål om prosjektet.

Forrige
Forrige

Visuell identitet for MIFO

Neste
Neste

Visuell identitet for Rauma