Ny logo for Nortind

Design, Identitet

I samarbeid med NORTIND – Organisasjonen for ski- og tindevegledere i Norge, har vi fått gleden av å utvikle en ny logo som skal representere organisasjonens kjerneverdier og tradisjoner.

Logoens form
og symbolikk

Den nye logoen består av et fjellmotiv, der en snørenne subtilt danner bokstaven "N" – en tydelig referanse til Nortind. Denne symbolikken forankrer logoen i den alpine naturen og reflekterer organisasjonens formål. Logoen er utformet for å være tidløs og stilren, med nøye vektlegging av Nortinds sentrale ønsker, som å inkludere et flaggelement.

Den runde formen gjør logoen allsidig og fleksibel, og den egner seg godt til bruk på pins, klistremerker og andre små formater som kommer til å bli mye brukt.

Når et prosjekt har betydd mye for mange, er det alltid spennende å se hvordan det tas imot. På Nortinds årsmøte ble logoen møtt med stor jubel og positive tilbakemeldinger, og vi er utrolig glade for å ha fått være en del av dette prosjektet.

Vi ser frem til å se logoen i bruk på ulike flater i årene som kommer.

Dette prosjektet er det Johanna som har hatt ansvaret for.
Kontakt henne gjerne om du har noen spørsmål.

Neste
Neste

Nettside for Det umulige huset